23019 خدمات پس از فروش سایپا دیزل 2 ستاره شد بر اساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، شرکت خدمات فنی رنا موفق به کسب رتبه 2 خدمات پس از فروش در نیمه دوم سال 1396 شد. <p><strong>کارآمدنیوز :</strong> محمدرضا مهری معاون خدمات پس از فروش شرکت خدمات فنی رنا ضمن تایید مطلب فوق افزود: ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI) از شبکه نمایندگی های خدمات پس از فروش رنا بر اساس آخرین نسخه دستور العمل شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش در نیمه دوم سال 1396 صورت گرفت که شرکت خدمات فنی رنا &nbsp;به عنوان نماینده انحصاری شرکت های ولوو تراکس، دانگ فنگ و فوتون با کسب 2 ستاره از 3 ستاره، موفق به کسب رتبه 2 خدمات پس از فروش شرکت های عرضه کننده خودرو های سنگین شد، ضمن آنکه جایگاه این شرکت نیز در سطح شرکت های خدمات پس ازفروش ارتقاء مطلوبی داشته است.&nbsp;<br />&nbsp;وی خاطر نشان کرد: براساس ارزیابی های صورت گرفته هیچ یک از شرکت های خدمات پس از فروش خودرو های سنگین حائز رتبه اول نشده اند.<br />مهری در خصوص شاخص های اندازه گیری این فرآیند گفت: با توجه به رویکرد شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI)، شرکت خدمات فنی رنا در شاخص اندازه گیری اثربخشی &rlm;فرآیندها در بالاترین سطح در بین شرکت های خدمات پس از فروش قرار داشته است.<br />گزارش ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو بر اساس نتایج ارزیابی های سالیانه صورت گرفته از تمامی تعمیرگاه های مجاز شرکت های عرضه کننده خودرو منطبق با مدل چند وجهی و جامع ارزیابی خدمات انجام و در تیر ماه هر سال منتشر می شود.</p>