مراسم تقدیر از نمایندگی های رتبه یک ایساکو برگزار شد

مراسم تقدیر از نمایندگی های رتبه یک خدمات پس از فروش ایران خودرو با حضور قائم مقام ارشد گروه صنعتی ایران خودرو در جزیره کیش برگزار شد.

کارآمدنیوز : به گزارش ایکوپرس به نقل از روابط عمومی ایساکو، عباس ملکی طهرانی در جمع 58 نمایندگی برتر خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو اظهار کرد: شما نمایندگی های برتر نمونه بارزی از 800 نمایندگی هستید که به حقیقت اصول شراکت را به خوبی ادا کرده اید و ایران خودرو به اتکا زحمات و موفقیت شما آینده ای روشن برای سهامداران، مردم و قطعه سازان پیش بینی می کند.

وی با اشاره به اقدامات ایران خودرو در راستای کسب بالاترین شاخص رضایت مشتریان در ارزیابی سال 95 افزود: گروه صنعتی ایران خودرو با هدف حفظ و ارتقا کیفیت، بهبود تامین قطعات و برقراری ارتباط موفق بین فروش و خدمات پس از فروش اقداماتی اساسی را برای تسهیل در ارایه خدمات به مشتریان  اجرا نموده است.

قائم مقام ارشد گروه صنعتی ایران خودرو خاطر نشان کرد: پیش از این شاهد مراجعه 92 درصد از محصولات با کارکرد کمتر از 10 هزار کیلومتر برای دریافت خدمات به شبکه بودیم اما با اجرای اقدامات اصلاحی اکنون این رقم به 30 درصد کاهش یافته است. همچنین خودروی متوقع (در انتظار قطعه) در نمایندگی ها به کمتر از 500 دستگاه رسیده و امیدواریم خودروهای متوقف نیز تا پایان سال به سه دستگاه در روز کاهش یابد.

لازم به ذکر است  ایساکو در سال 95 توانسته هشتمین مقام اولی را برای هشتمین سال متوالی کسب کند ویژگی خاص و برتر این دوره ‌از ارزیابی ها، کسب بالاترین امتیاز برای خدمات ارایه شده به تمامی محصولات ایران‌ خودرو بوده است. شرکت ایساکو از سه ماهه سوم سال 94 تا مهر ماه سال 96 توانسته امتیاز خود را در رضایت مشتریان به صورت صعودی افزایش دهد. به طوری که در این بازه زمانی به ترتیب امتیازهای خود را به ترتیب از 699  به 705، 711، 721، 731،  736 و 743 رسانده است.